woensdag 16 februari 2011

Breien aan sokken hebben even voorrang



Ben nog steeds bezig met de sokken, de hiel zat er niet mooi in. Het werd dus uithalen en weer opnieuw maken. Gelukkig is het nu goed gegaan. Het breicafe in de "Keizerskroon" is voor blijvend daar. Op de foto's het werkstuk waar ik in september in België mee gestart was. De onderste foto geeft het idee aan en de bovenste foto is het geworden. Het is totaal anders geworden dan ik in mijn hoofd had. Inmiddels is door het expirimenteren een nieuw idee ontstaan. Dat staat met spelden in model, maar ik ga het in een andere techniek verder uitwerken. Vandaag thuis les gegeven en geholpen bij een natuurlijk materiaal iets te ontwerpen. Volgens mij ging ze tevreden naar huis. Ze kon weer verder en ik had er ook een goed gevoel bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten