dinsdag 24 januari 2012

The Iron Lady en meer.....


Vandaag ben ik met vriendinnen naar de film The Iron Lady geweest. Wat een super film en ..... en geweldig neergezet door de spelers. Allemaal hebben we genoten van deze mooie film. Ook ben ik inmiddels al zes keer of meer opnieuw gestart met breien van de sjaal. Ik heb er nog geen goede grip op maar probeer wel vol te houden. Alhoewel de mooie bol er wel van te lijden heeft. Of het nu komt door de donkere paarse kleur of door de gladde naalden ik weet het niet. In het weekend loge's gehad wat natuurlijk heel gezellig en bedrijvig was. Ministeck was een leuke bezigheid met de meisjes.

1 opmerking:

  1. Was je in Hoorn's nieuwe Cinema Oostereiland? Mooi he? En heerlijk zitten bij het kijken. Ik wil binnenkort ook graag weer. Of het ervan komt is een tweede.
    Ministeck is ook bij onze kleinkinders favoriet.
    Ajourbreien: de soort naalden is van belang, maar vaak lukt het beter als je even gevorderd bent en wat meer steken op de pen hebt. Echt: het went!

    BeantwoordenVerwijderen