zaterdag 23 april 2011

Langzaam komt er verbetering.


GEZELLIGE PAASDAGEN! Gelukkig is de knie niet zo dik meer. Alleen als ik wat teveel wil, dan ziet hij dubbeldik. Maar met 2 keer fisio en... door een hometrainer ben ik weer aan het fietsen geweest. Dat was wel komisch, want probeer eerst maar eens op te stappen en dan zo'n dikke knie maar rond te krijgen. Na een aarzelende start lukte dat 5 minuten lang. De tweede keer werd het 10 minuten, daarna op een evenwicht apperaat balanceren. En tot slot werd de loopband ingezet voor 250 meter lopen. Moe en voldaan werd ik met de auto naar huis gebracht. Vermoedelijk is de kruisband minder gekwetst als in eerste instantie gedacht werd. Door het mooie weer de tuin maar in en dan zie je de kievitsbloem en de blauwe druifjes er mooi bij staan. Het breiwerk van baret nr 4 was geen succes dat werd uithalen en weer opnieuw starten. De kleuren verliepen niet mooi en er zaten teveel missers in, toch niet helemaal bij de les. Maar de eerste toeren zitten er alweer in.

1 opmerking:

  1. Oh.., ik lees nu dat je baret een tweede start heeft moeten maken! Soms is dat niet anders en beter nu dan als ie af is..
    Ik hoop dat je knie snel gaat functioneren zoals je wenst, want het lijkt me niet meevallen! Sterkte met alle oefeningen en fijne paasdagen.
    Groet, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen